Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 5
Показано матеріалів: 1-5

 

Реалізація навчання математики за наскрізною лінією

«Здоров’я і безпека»

(за підручником О. С. Істер, 9 клас)

        Завданням наскрізної лінії «Здоров'я і безпека» є становлення учня як емоційно стійкого члена суспільства, здатного вести здоровий спосіб життя і формувати навколо себе безпечне життєве середовище.

        Наскрізна лінія «Здоров'я і безпека» в курсі математики реалізується через завдання з реальними даними про безпеку і охорону здоров’я (текстові завдання, пов’язані з середовищем дорожнього руху, рухом пішоходів і транспортних засобів, відсотковими обчисленнями і графіками, що стосуються чинників ризику). Особливо важливий аналіз причин ДТП, пов’язаних із перевищенням швидкості. Варто звернути увагу на проблеми, пов’язані із ризиками для життя і здоров’я при вивченні основ математичної статистики. Вирішення проблем, знайдених з «ага-ефектом» , розгляд красивих геометричних конструкцій, пошук оптимальних методів розв’язування задач тощо, здатні викликати в учнів чимало радісних емоцій.

Коментар

         Здоров’я дітей є фізичне і психічне. Не всі задачі на рух та інші змусять дітей замислитися про свою безпеку, а вдало поставлене запитання до задачі дасть їм простір для роздумів і діяльності. Зміст деяких задач викликає посмішку, радісні емоції, а це тільки на користь психічному здоров’ю дитини.

 

Авторські статті | Переглядів: 1753 | Додав: Ольга | Дата: 01.10.2017 | Коментарі (0)

      Даний матеріал складений за новою програмою з математики 5 класу для загальноосвітніх навчальних закладів і являє собою різновид завдань тестової форми та набір кросвордів з теоретичних запитань.

        Розрахований для використання на уроках математики під час узагальнюючого повторення, інтегрованих уроків з розвиваючою, пізнавальною та виховною метою, а також в позакласній роботі.

Матеріал знаходиться в розділі "Каталог файлів". 

Перейти
Авторські статті | Переглядів: 219 | Додав: Ольга | Дата: 09.03.2017 | Коментарі (0)

План
  1. Інновації в системі середньої загальної освіти: теоретичний аспект  
  2. Моніторинг упровадження освітніх інновацій у навчально-виховному процесі.
  3. Інноваційна політика в системі освіти в Україні, її ступінь та ефективність.
  1. Інноваційні моделі навчання в Польщі та Англії.
  2. Освітні системи країн Європейського Союзу: загальна характеристика. 
Авторські статті | Переглядів: 278 | Додав: Ольга | Дата: 10.11.2016 | Коментарі (0)

Анотація. Дана робота розкриває досвід застосування технологій самостійної роботи з учнями 5-го класу на кожному етапі уроку, які працюють за новим Державним стандартом.
Авторські статті | Переглядів: 184 | Додав: Ольга | Дата: 09.11.2016 | Коментарі (0)

Виступ на педраді: Наступність і перспективність у формуванні соціально-активної особистості учня від початкової ланки до навчання у школі ІІ ступеня. Реальні навчальні можливості п’ятикласників, їх врахування в навчально-виховному процесі.
 
Авторські статті | Переглядів: 835 | Додав: Ольга | Дата: 09.11.2016 | Коментарі (0)