Головна » Статті |
Всього матеріалів в каталозі: 5 Показано матеріалів: 1-5 |
Реалізація навчання математики за наскрізною лінією «Здоров’я і безпека» (за підручником О. С. Істер, 9 клас) Завданням наскрізної лінії «Здоров'я і безпека» є становлення учня як емоційно стійкого члена суспільства, здатного вести здоровий спосіб життя і формувати навколо себе безпечне життєве середовище. Наскрізна лінія «Здоров'я і безпека» в курсі математики реалізується через завдання з реальними даними про безпеку і охорону здоров’я (текстові завдання, пов’язані з середовищем дорожнього руху, рухом пішоходів і транспортних засобів, відсотковими обчисленнями і графіками, що стосуються чинників ризику). Особливо важливий аналіз причин ДТП, пов’язаних із перевищенням швидкості. Варто звернути увагу на проблеми, пов’язані із ризиками для життя і здоров’я при вивченні основ математичної статистики. Вирішення проблем, знайдених з «ага-ефектом» , розгляд красивих геометричних конструкцій, пошук оптимальних методів розв’язування задач тощо, здатні викликати в учнів чимало радісних емоцій. Коментар Здоров’я дітей є фізичне і психічне. Не всі задачі на рух та інші змусять дітей замислитися про свою безпеку, а вдало поставлене запитання до задачі дасть їм простір для роздумів і діяльності. Зміст деяких задач викликає посмішку, радісні емоції, а це тільки на користь психічному здоров’ю дитини.
|
Даний матеріал складений за новою програмою з математики 5 класу для загальноосвітніх навчальних закладів і являє собою різновид завдань тестової форми та набір кросвордів з теоретичних запитань. Розрахований для використання на уроках математики під час узагальнюючого повторення, інтегрованих уроків з розвиваючою, пізнавальною та виховною метою, а також в позакласній роботі. |
План
|
Анотація. Дана робота розкриває досвід застосування технологій самостійної роботи з учнями 5-го класу на кожному етапі уроку, які працюють за новим Державним стандартом. |
Виступ на педраді: Наступність і перспективність у формуванні соціально-активної особистості учня від початкової ланки до навчання у школі ІІ ступеня. Реальні навчальні можливості п’ятикласників, їх врахування в навчально-виховному процесі. |